0
CZ
Vyber si jazyk
CZ
SK
Prodejny
Přihlášení
Hledání
0 Nakrm mě

Košík je prázdný

Nepřihodíme něco?

Nejnavštěvovanější kategorie zboží

FAQ

Zde najdeš odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Proto doporučujeme se tady, ještě než zavoláš na naši linku, trochu porozhlédnout. Anebo si klidně zavolej. Se zvědavým zákazníkem si vždycky rádi pokecáme.

Nejdůležitější otázky

  1. Co je smyslem života, vesmíru a vůbec?
  2. Co znamená Buddy?

Nakupování

  1. Jak zjistím, zda je dané zboží skladem?
  2. Mohu změnit objednávku?
  3. Mohu objednávku stornovat a jak?
  4. Kde mohu zadat slevový kód?
  5. Nejsem si jistý výběrem, můžu si zboží někde vyzkoušet?

Doprava a platba

  1. Můžu u vás platit kartou?
  2. Lze si zboží osobně vyzvednout?
  3. Kolik zaplatím za poštovné?
  4. Jak se dozvím, kdy je zboží připraveno a odesláno?
  5. Kdy dorazí objednané zboží?

Vrácení a reklamace

  1. Když mi zboží nebude sedět, můžu jej vrátit?
  2. Na zboží se vyskytla vada. Jak mám postupovat při reklamaci?
  3. Můžu zboží zanést na prodejnu, když jsem jej objednával přes eshop?
  4. Zboží jsem koupil na prodejně, ale chci jej poslat na reklamaci poštou. Můžu?

Nejdůležitější otázky

1. Co je smyslem života, vesmíru a vůbec?

42

2. Co znamená Buddy?

Možná jsi na stránkách viděl/a výraz Buddy. Co to znamená? A proč by tě to mělo zajímat? 

Buddy (výslovnost bady, z angličtiny kámoš, parťák) je člověk, na kterého se můžeš spolehnout. Je to ten kamarád, který ti pomáhá udržovat tajemství a pašovat chipsy do multikina. Je k tobě upřímný a nesnaží se ti namluvit, že ti vždycky všechno sluší. Chceš se o Budddym dozvědět vice? Samostatný článek najdeš zde.

Nakupování

3. Jak zjistím, zda je dané zboží skladem?

Veškeré zboží, které je v nabídce je skladem. Sklad se aktualizuje několikrát za den. Proto jestli narazíš na poslední kus, tak rychle objednávej. Může se stát, že se Tebou vybraný poslední kus zrovna prodá na kamenné prodejně a pak už nebude k mání. Kdyby tohle nastalo, tak Ti o tom vždy dáme vědět.

4. Mohu změnit objednávku?

Jasně, rychle se ozvi na mail buddy@d-sport.cz nebo zavolej na telefonní číslo +420 730 152 222 (po-pá 8 - 16 hod) a společně to nějak vyřešíme.

5. Mohu objednávku stornovat a jak?

Napiš nám email na buddy@d-sport.cz nebo zavolej na +420 730 152 222 (po-pá 8 - 16 hod) a my už zařídíme zbytek.

6. Kde mohu zadat slevový kód?

Slevový kod můžeš vložit v okamžiku, kdy se proklikneš do košíku a nacházíš se v 1. kroku "Obsah košíku".

7. Nejsem si jistý výběrem, můžu si zboží někde vyzkoušet?

Tak určitě! Chceš-li si zboží nejprve vyzkoušet a nekupovat zajíce v pytli, tak si jej jednoduše objednej na jednu z našich prodejen. Seznam najdeš zde.

Doprava a platba

8. Můžu u vás platit kartou?

Samozřejmě. 

9. Lze si zboží osobně vyzvednout?

Jasně! Zboží si můžeš nechat zaslat na jakoukoliv naši prodejnu. Mrkni se sem, jestli jsme i ve Tvém městě.

10. Kolik zaplatím za poštovné?

Záleží na zvoleném typu přepravy, mrkni sem a buď připraven pro volbu při nákupu. A nebo nemrkej a nebuď připraven. Je to na tobě.

11. Jak se dozvím, kdy je zboží připraveno a odesláno?

Tuto informaci Ti pošleme mailem. Stav svého balíku pak můžeš sledovat na stránkách daného dopravce - na e-mail ti přijde trasovací odkaz.

12. Kdy dorazí objednané zboží?

Objednávky expedujeme do 24 pracovních hodin po obdržení objednávky. Objednávka by u tebe tedy měla být nejhůře do 3 pracovních dnů. V případě větších objednávek se však může stát, že se objednávka kompletuje na více prodejnách a doba se může prodloužit. V takovém případě Tě samozřejmě budeme kontaktovat telefonicky, případně na mail. Necháme za sebe ale mluvit čísla. Na naši aktuální dobu dodání se podívej na Heuréce.

Vrácení a reklamace

13. Když mi zboží nebude sedět, můžu jej vrátit?

Ano! Zboží můžeš vrátit do 30 dnů bez udání důvodů. Je jedno, jestli ti nesedí velikost, barva nejde k tvým očím nebo jsi se rozhodl, že objednané zboží prostě nepotřebuješ. Na zboží ale nesmí být patrné známky užívání a musíš nám jej vrátit i v originálním nepoškozeném obalu.

14. Na zboží se vyskytla vada. Jak mám postupovat při reklamaci?

Pokud máš poblíž některou z našich prodejen, tak zboží prostě vem a zanes nám ho na prodejnu. Zboží musí být očištěné. Pokud žádnou prodejnu poblíž nemáš, tak nám zboží zašli na adresu Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Přilož kopii faktury nebo účtenku a krátký formulář. Zboží, prosím, i v tomto případě očisti.

Zbytek je pak už na nás. Reklamaci vyřídíme pokud možno ihned a jinak do 30 dnů. Budeme se snažit, ať máš zboží u sebe co možná nejdříve, protože nám na tobě záleží. Ano, přímo na TOBĚ.

15. Můžu jej zanést na prodejnu, když jsem jej objednával přes eshop?

Samozřejmě! Zboží zanes na libovolnou prodejnu. Fakt... Nekecáme...

16. Zboží jsem koupil na prodejně, ale chci jej poslat na reklamaci poštou. Můžu?

Ano, funguje to i naopak. Paráda, že?

Buddyho newsletter

Dobré věci se dějí lidem, kteří se přihlásí k našemu newsletteru.

Přihlášením potvrzuješ, že jsi se seznámil/a se Zásadami zpracování osobních údajů.

dotazy@d-sport.cz Odpovídáme do hodiny v pracovní dny
Partneři:
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Řazení
Filtrovat