Reklamace
Pokud by se u zboží během používání vyskytla vada, přijď s ním na jakoukoli z našich poboček nebo nám jej pošli k reklamaci na adresu Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Nejlepší je poslat je přes Zásilkovnu, protože to je zdarma, návod zde. Přilož kopii faktury nebo účtenku a krátký formulář, který najdeš také na prodejně.
Co lze reklamovat?- Vady, které byly způsobené například vadou materiálu, špatnou výrobní technologií apod.
- Opotřebení věci, které vzniklo jejím obvyklým používáním nebo naopak jejím nesprávným používáním či mechanickým poškozením - např. běhání v silničkách po lese.
- Obuv poškozenou v důsledku fyzických anomálií (patní výrůstky, špatný došlap apod.).
- Pokud bylo zboží nevhodně ošetřováno - např. vyprané boty (poznáme je už z dálky).
Reklamaci je nutné uplatnit ihned po zjištění vady, aby bylo možné zjistit její příčinu a to nejpozději do 24 měsíců od zakoupení zboží. Aby mohla být obuv přijata do reklamačního řízení, musí být suchá a řádně vyčištěná. Jakmile reklamaci vyřídíme, tak Ti o tom dáme hned vědět, a to buď telefonicky nebo mailem.
Zákon rozlišuje 2 typy porušení kupní smlouvy:
Nepodstatné porušení smlouvy (většinou odstranitelné vady) - v tomto případě máš nárok na bezplatnou opravu zboží nebo na slevu z kupní ceny. Výběr je na Tobě.
Podstatné porušení smlouvy (většinou neodstranitelné vady) - v tomto případě máš nárok na výměnu vadné součásti zboží, dodání nové věci bez vad, slevu z kupní ceny nebo můžete žádat vrácení peněz. Výběr je opět na Tobě.
Doufáme, že tímto poučením se nám podaří přispět k Tvé spokojenosti s našimi službami a předejít případným nedorozuměním. Veškeré výše uvedené informace jsou v souladu s právním řádem České republiky.