0
CZ
Vyber si jazyk
CZ
SK
Prodejny
Přihlášení
Hledání
0 Nakrm mě

Košík je prázdný

Nepřihodíme něco?

Nejnavštěvovanější kategorie zboží

Guess

Všechno začalo výrobou jednoho modelu džín. Značka Guess si prošla svými pády vzestupy. Nic ovšem nezastavilo jeji zakladatele - bratry Marcianovi, aby se svého brandu vzdali. Guess se svými odvážnými kousky kraluje mezi konkurenty. Pokračuj ve čtení a dozvi se o téhlé módní značce, co nejvíce.

O značce

Značka Guess patří v současnosti mezi nejpopulárnější značky oděvů pro ženy, muže i děti vůbec. Působí v desítkách zemí na světě, včetně České republiky. Kromě oděvů najdeš v nabídce také stylovou obuv, doplňky a velmi oblíbené dámské kabelky. V průběhu svého fungování představila značka Guess hned několik odnoží - například G by Guess zaměřenou na dospívající dívky a chlapce, nebo odnož pánské módy s názvem Marciano.

Historie

Značku založili v roce 1981 bratři Marcianovi. Ti se přestěhovali z rodného Marseille do Kalifornie, kde získali kapitál od rodinné firmy zaměřené na výrobu džínových kalhot. Z toho důvodu byly také prvním kouskem značky Guess právě džíny - model dostal jméno Marilyn. Džíny byly překvapivě velmi rychle vyprodány, a tak v návaznosti na tento úspěch začali bratři plnit televizní obrazovky svými kultovními černobílými reklamami, ve kterých působily největší hvězdy modelingu tehdejší doby, například Eva Herzigová nebo Claudia Schiffer.
V devadesátých letech vznikla první odnož značky - ta nesla název Guess home a zaměřovala se především na povlečení a lůžkoviny. Prodej luxusního domácího textilu byl však po několika letech ukončen.
To však nebyl jediný “neúspěch”. V devadesátkách si značka užila své. Na trh se totiž začali dostávat konkurenti v podobné cenové relaci s obdobným zbožím. Patřil mezi ně například Calvin Klein, Tommy Hilfiger či Gap (všichni jsou mimochodem přímými konkurenty značky Guess dodnes). V závislosti na těchto skutečnostech prodeje i výroba dlouhodobě stagnovali, zároveň také klesaly akcie firmy.
Na začátku milénia se návrháři rozhodli s tím vším něco udělat a vsadili na odvážnější kousky, které budou vyčnívat z davu. K tomu všemu přidali ještě sexy reklamy, které opět “vystřelily” Guess do popředí. Hlavní tváří se stala v tu dobu ostře sledovaná a velmi slavná hotelová dědička Paris Hilton, díky níž toužily po kabelce Guess ženy po celém světě. V současnosti značka nabízí oděvy, obuv, doplňky a kabelky, ale i bižuterii nebo kvalitní hodinky. Oblíbená je u mladých i zákazníků ve středním věku, a to snad na všech kontinentech od severní Ameriky až po Austrálii. Značce se velmi dobře daří možná také proto, že bratři Marcianovi jsou stále v jejím čele a na fungování firmy si dávají osobně záležet.

Velikostní tabulky

Oblečení

Buddyho newsletter

Dobré věci se dějí lidem, kteří se přihlásí k našemu newsletteru.

Přihlášením potvrzuješ, že jsi se seznámil/a se Zásadami zpracování osobních údajů.

dotazy@d-sport.cz Odpovídáme do hodiny v pracovní dny
Partneři:
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Řazení
Filtrovat