+420 730 518 352
Po - Pá (8-16 h)
Po - Pá (8-16 h)
Blog
CZ
Vyber si jazyk
CZ
SK
Prodejny
Přihlášení
Hledání
0
Nakrm mě
Košík je prázdný
Nepřihodíme něco?
Nejnavštěvovanější kategorie zboží
A-H
adidas
Alpha Industries
Bula
Buffalo
Calvin Klein
Capslab
Carhartt
Crep Protect
Converse
Dr. Martens
DC
Eastpak
ellesse
EA7 Emporio Armani
Fanatics
Fila
Guess
Happy Socks
Helly Hansen
Herschel Supply
HUF
Nejhledanější tento týden
Jiné příklady
Všechno začalo výrobou jednoho modelu džín. Značka Guess si prošla svými pády vzestupy. Nic ovšem nezastavilo jeji zakladatele - bratry Marcianovi, aby se svého brandu vzdali. Guess se svými odvážnými kousky kraluje mezi konkurenty. Pokračuj ve čtení a dozvi se o téhlé módní značce, co nejvíce.
Značka Guess patří v současnosti mezi nejpopulárnější značky oděvů pro ženy, muže i děti vůbec. Působí v desítkách zemí na světě, včetně České republiky. Kromě oděvů najdeš v nabídce také stylovou obuv, doplňky a velmi oblíbené dámské kabelky. V průběhu svého fungování představila značka Guess hned několik odnoží - například G by Guess zaměřenou na dospívající dívky a chlapce, nebo odnož pánské módy s názvem Marciano.
Značku založili v roce 1981 bratři Marcianovi. Ti se přestěhovali z rodného Marseille do Kalifornie, kde získali kapitál od rodinné firmy zaměřené na výrobu džínových kalhot. Z toho důvodu byly také prvním kouskem značky Guess právě džíny - model dostal jméno Marilyn. Džíny byly překvapivě velmi rychle vyprodány, a tak v návaznosti na tento úspěch začali bratři plnit televizní obrazovky svými kultovními černobílými reklamami, ve kterých působily největší hvězdy modelingu tehdejší doby, například Eva Herzigová nebo Claudia Schiffer.
V devadesátých letech vznikla první odnož značky - ta nesla název Guess home a zaměřovala se především na povlečení a lůžkoviny. Prodej luxusního domácího textilu byl však po několika letech ukončen.
To však nebyl jediný “neúspěch”. V devadesátkách si značka užila své. Na trh se totiž začali dostávat konkurenti v podobné cenové relaci s obdobným zbožím. Patřil mezi ně například Calvin Klein, Tommy Hilfiger či Gap (všichni jsou mimochodem přímými konkurenty značky Guess dodnes). V závislosti na těchto skutečnostech prodeje i výroba dlouhodobě stagnovali, zároveň také klesaly akcie firmy.
Na začátku milénia se návrháři rozhodli s tím vším něco udělat a vsadili na odvážnější kousky, které budou vyčnívat z davu. K tomu všemu přidali ještě sexy reklamy, které opět “vystřelily” Guess do popředí. Hlavní tváří se stala v tu dobu ostře sledovaná a velmi slavná hotelová dědička Paris Hilton, díky níž toužily po kabelce Guess ženy po celém světě. V současnosti značka nabízí oděvy, obuv, doplňky a kabelky, ale i bižuterii nebo kvalitní hodinky. Oblíbená je u mladých i zákazníků ve středním věku, a to snad na všech kontinentech od severní Ameriky až po Austrálii. Značce se velmi dobře daří možná také proto, že bratři Marcianovi jsou stále v jejím čele a na fungování firmy si dávají osobně záležet.
Buddyho newsletter
Dobré věci se dějí lidem, kteří se přihlásí k našemu newsletteru.
Přihlášením potvrzuješ, že jsi se seznámil/a se Zásadami zpracování osobních údajů.
Před nákupem
7 prodejen Pro vás
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí
Zásady ochrany osobních údajů a
Smluvní podmínky
společnosti Google.