+420 730 518 352
(po-pá 8 - 16 hod)

Reklamace

15. 04. 2015

Pokud by se u zboží během používání vyskytla vada, přijď s ním na jakoukoli z našich poboček nebo nám jej pošli k reklamaci na adresu Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Přilož kopii faktury nebo účtenku a krátký formulář, který najdeš také na prodejně.

Reklamaci je nutné uplatnit ihned po zjištění vady, aby bylo možné zjistit její příčinu a to nejpozději do 24 měsíců od zakoupení zboží. Aby mohla být obuv přijata do reklamačního řízení, musí být suchá a řádně vyčištěná. Jakmile reklamaci vyřídíme, tak Ti o tom dáme hned vědět, a to buď telefonicky nebo mailem.

Zákon rozlišuje 2 typy porušení kupní smlouvy:
Nepodstatné porušení smlouvy (většinou odstranitelné vady) - v tomto případě máš nárok na bezplatnou opravu zboží nebo na slevu z kupní ceny. Výběr je na tobě.

Podstatné porušení smlouvy (většinou neodstranitelné vady) - v tomto případě máš nárok na výměnu vadné součásti zboží, dodání nové věci bez vad, slevu z kupní ceny nebo můžete žádat vrácení peněz. Výběr je opět na tobě.

Co nelze reklamovat?

Za vadu nelze považovat opotřebení věci, které vzniklo jejím obvyklým používáním nebo naopak jejím nesprávným používáním či mechanickým poškozením. Reklamovat též nelze obuv poškozenou v důsledku fyzických anomálií (patní výrůstky, špatný došlap apod.). Odpovědnost prodávajícího za vady se tedy vztahuje pouze na vady, které byly způsobené například vadou materiálu, špatnou výrobní technologií apod.

Doufáme, že tímto poučením se nám podaří přispět k tvé spokojenosti s našimi službami a předejít případným nedorozuměním. Veškeré výše uvedené informace jsou v souladu s právním řádem České republiky.

Buďme přátelé
Partneři
Buddyho newsletter